-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
TVR på russiske hender
Det er ikke bare ultraengelske fotballklubber som blir kjøpt opp av russere. Nå kjøper de opp bilfabrikker også. Til og med så sære produsenter som TVR. Heldigvis fortsetter den gamle eieren som konsulent.
Men hos TVR har en tidligere kunde som vandret inn da han skulle ha service på bilen sin, drevet fabrikken de siste årene, og alltid sørget for minst en ny modell pr. Britisk Bilutstilling, og sågar bygger han egne supermotorer.
Peter Wheeler (og bikkja hans, den ble legendarisk da den spiste litt av en plastmodell av en kommende modell og det viste seg at hundens modifikasjoner gjorde bilen meget bedre) har vært synonyme med denne underlige Blackpool-produsenten, og heldigvis skal han fortsette å drive den. Selv om han i lang tid nå har lovet at han skal trappe litt ned.
Det kan han sikkert, han fikk 15 millioner pund for sine 100 prosent av selskapets aksjekapital. Og kjøperen var, fortelles det, Nikolai Smolenski. Antakelig er det andre interesser bak også, for det er klart at Chelsea-eier Roman Abramovich har tette bånd til denne 24-åringen.
Det er mulig TVR er verd nesten 200 millioner kroner, ingen vet hva regnskapene virkelig viser, selv om Wheeler alltid har påstått at virksomheten ikke ga annet enn masse moro. Hva vi imidlertid vet er at produksjonen, som skal fortsette uavbrutt i fjor resulterte i 750 biler, nesten 10 prosent færre enn i 2002.