-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny super-maser
Maserati brygger på en mer potent cabriolet enn dagens GranCabrio. Den debuterer i Paris mot slutten av uka.
GranCabrio MC skal den hissige spesialutgaven hete, og dermed følger den i fotsporene til GranTurismo MC Stradale.
LES: Mer om GranTurismo MC Stradale
Maserati lover høye ytelser og sportslig karakteristikk adoptert fra racerbanen, paret med stil, sjarm og de praktiske egenskaper du forventer å finne i en fireseters cabriolet fra Maserati.
Racing-genene som er tillagt MC-modellen skal ikke gå på bekostning av langtur-egenskapene.
GranCabrio MC er 48 mm lenger enn GranCabrio Sport og har en front som er direkte inspirert av MC Stradale, og som sørger for optimal aerodynamikk.
Også hekken har fått nye aerodynamiske hjelpemidler, som en stor spoiler som skal hjelpe på marktrykket i høye hastigheter.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men om den følger samme oppskrift som MC Stradale kan vi regne med en vektreduksjon på ca. 100 kg, kombinert med en effektøkning på snaut 50 hk.
En vanlig GranCabrio yter 405 hk, men vi bommer neppe mye om vi antyder 440 hk og et dreiemoment på 510 Newtonmeter fra 4,7-liters V8en i GranCabrio MC.