-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nå kan du se på Macan
Vi har presentert bilder av Porsches nye kompakt-SUV ved tidligere anledninger, men da har den vært godt tildekket. Her får du ferske bilder av et nærmest umaskert eksemplar.
Den skal snart avdukes, nærmere bestemt på høstens bilutstilling i Los Angeles. Og dermed begynner Porsche å være mer uforsiktige med kamuflasjen.
Fronten bærer tydelig preg av slektskapet med storebror Cayenne, men hekken er mer coupé-aktig.
Macan deler plattform med Audi Q5 og den kommende Q6, men Porsche-modellen blir mer påkostet og blir tilført en solid dose sportslig DNA.
Sammenlignet med Cayenne har Macan en mer finslepen front med andre lykter, en mer skrånende hekk og større overheng. Mange vil nok også oppfatte den som vesentlig nettere enn store Cayenne.
Den er utsett til å bli Porsches største volumselger, og det krever nok at den får vesentlig lavere priser enn Cayenne.
Viktige elementer i denne sammenheng er at Macan får mer moderate drivlinjer – hyllevarer fra VW-konsernet tunet til passende Porsche-nivå.
Toppmodellen Macan Turbo får en V6 med rundt 375 hestekrefter, og det snakkes også om firesylindrede motorer. I så fall blir det for første gang på nesten 20 år for Porsche.