![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Beijing 2020 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2020). |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Om et par uker skal bilen vises i Paris, ikke bare i én, men i to utførelser. Det samme skjedde da de lanserte coupéen for noen år siden, så det er heller ikke noen stor overraskelse. I sommer kom en tredje variant på markedet – Mercedes-AMG GT R er bilen for dem som gjerne ofrer komfort for å rendyrke de mest sportslige egenskapene. Nok for de fleste Men det fins et alternativ for de som skal ha enda mer ekstreme ytelser – Mercedes-AMG GT C Roadster. Her er hk-antallet økt til 557 og momentet til 680 Nm. Dermed kapper man akstiden med 3 tideler og øker toppfarten med 14 km/t. Råskap Mercedes-AMG har valgt en klassisk kalesje for de dagene man trenger beskyttelse fra oven. Den kjøres automatisk av og på i løpet av 11 sekunder i hastigheter inntil 50 km/t. Her får du de viktigste dataene for de nye modellene:
annonse
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||