-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMW pisker opp stemningen
En ny generasjon 3-serie er snart lanseringsklar. Nå skaper BMW oppmerksomhet – ved å sende ut egne "spionbilder" tatt på Nordsløyfa.
Tidlig i sommer presenterte vi bilder og datamanipulasjoner av denne bilen her på BilNorge.no. Men BMW synes tydeligvis de har greid å holde den for godt skjult, for nå «lekker» de en bunke bilder og video av en lett kamuflert bil tatt på Nordsløyfa.
Dere som teller er kanskje enige når BMW forteller at nykommeren som er på vei er syvende generasjon, og at den originale kom i 1975?
– BMW 3-serie har i en årrekke vært selve målestokken for kjøreglade biler. Nå ligger lista for å levere klassens sportsligste modell høyere enn noen gang. En helt ny generasjon BMW 3-serie utfordres av både forventninger og forpliktelser, sier kommunikasjonsdirektør Marius Tegneby i BMW Group Norge.
Det er nærmest en selvfølge når han bekrefter at vektfordelingen mellom akslene er 50:50, slik den er på alle BMWs bakhjulsdrevne biler.
Vekten er redusert med inntil 55 kg fra dagens generasjon, og tyngdepunktet senket med rundt 10 mm. Legg til økt sporvidde, og du har et godt fundament for mer sportslige kjøreegenskaper.
BMW forteller videre om et nytt, innovativt dempersystem som skal bidra til at vibrasjoner forårsaket av ujevnheter i veibanen nøytraliseres for å oppnå best mulig komfort. Det vil også komme et nytt sportsunderstell med «særegne egenskaper».
Blant motoralternativene fremhever BMW en oppdatert firesylindret bensinmotor – den kraftigste firer som noensinne en brukt i en produksjonsmodell fra BMW.
Men effekten går ikke på bekostning av forbruket – det er faktisk redusert, mye takket være en videreutviklet 8-trinns Steptronic automatgirkasse.
– Vi ser frem til å fortelle mye mer om helt nye BMW 3-serie senere. Imidlertid kan vi røpe at det ikke er lang tid til vi slipper flere nyheter, forteller Tegneby.
Helt i bunnen av galleriet under finner du datamanipulerte bilder av nye 3-serien, inkludert stasjonsvognen som på BMWsk heter Touring.