-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tøff helg, men lys i tunnelen
Stian Paulsen er ikke fornøyd med egen innsats i helgens to løp på Monza. Men fremtiden ser han nå litt lysere på.
Grunnlaget for en god helg ble spolert i lørdagens kvalifisering. Der klarte han kun en 17. plass og måtte dermed starte langt bak i feltet i begge løpene.
– Jeg var ikke i form denne helgen, rett og slett utslitt. Kvalet er det dårligste jeg har gjort i år, og det på en bane hvor Cupraen egentlig er rask. Jeg var 1,7 sekunder bak Mikel Azcona som kvalet til andreplass i en tilsvarende bil, det er et hav av tid. Det skyldes ikke bilen, kun min egen prestasjon, sier en ærlig Stian Paulsen.
– Det første løpet gikk bra. Jeg fikk sovet og ladet opp mellom kvalifisering og løp. Avanserte i feltet og var oppe på 8. plass med litt over en runde igjen. Så ble jeg nok litt for ivrig, bremset meg bort, var en tur i grusen og kom inn på banen på 11. plass igjen, sier Stian som avanserte ytterligere en plass på siste runde og endte som nummer 10.
– Vi var raske i løpet, nesten like raske som de i tet, og det er bra.
– Søndag hadde vi trua på en nytt bra løp, hadde en bra start, men kuttet en curb på den første runden, og da knakk innfestningen på venstre bak demper. Dette er litt utur, for vi kutter curbsen hele tiden, demperen skulle tålt dette, jeg traff nok veldig uheldig, sier Stian Paulsen.
Etter løpene på Monza satte den hardtarbeidende racerføreren seg direkte i bilen for å kjøre til Barcelona hvor de avsluttende rundene i TCR Europe skal kjøres i slutten av oktober. Der blir løpsbil og trekkvogn stående i stedet for å dra den lange veien tur-retur verkstedet i Tyskland.
Men selv om løpene ikke gikk helt etter planen i helgen, kom det likevel en opptur.
– Det som er veldig bra nå, er at Seat Sport endelig har kommet med et tilbud om å hjelpe meg denne sesongen og neste. Jeg sa at de må dobble tilbudet, så kan vi gjøre an avtale, sier Stian.
– Avtalen går ut på en pakke til meg, mot at jeg hjelper Mikel Azcona med å vinne mesterskapet. Han leder nå og kjører også CUPRA. Som kompensasjon vil teamet til Mikel også hjelpe meg med oppsett på bilen i Barcelona som er hjemmebanen deres så jeg kan være med i toppen å hjelpe Mikel. Det høres ut som vinn vinn, konstaterer en optimistisk Stian.