-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nytt bybil-innslag
Det vil bli mange debutanter i Genève i år. E.Go, elektrisk og svært kompakt, er blant de mer spennende.
e.Go er en elektrisk bybil som springer ut fra de samme folkene og det samme miljøet (Universitetet i Aachen) som skapte StreetScooter.
Og det er i hvert fall et produkt som blir tatt på alvor nå.
Foreløpig er ikke e.Go noen faktor i bilindustrien, men se ikke bort fra at denne også er kommet for å bli.
Det er halvannet år siden vi traff den første gang. Etter det har et tett samarbeid med ZF gjort at de første personbil-utgavene, e.Go Life, skal i produksjon i april/mai i år.
Til Genève har de sikkert med seg Life, men det de er spesielt begeistret for nå er en sportsbil-variant av Life (jeg har vel egentlig litt vondt for å se for meg den), og en luksusutgave av kompaktminibussen Mover.
Vi har sett den også tidligere, men når de sier luksusversjon betyr det vel at den 465 cm lange boksen blir utstyrt som et mobilt konferanserom, eller som stuen hjemme hos deg – men fremdeles med ratt og pedaler.
Autonomi tilhører ikke førsterekken her.
Med Mover jobber e.Go og samarbeidspartnerne for å få den i produksjon april neste år.