-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
BMW X5 xDrive 30d: Langtursbilen
Forholdene kunne ikke vært mer perfekte da jeg hentet nye BMW X5. Nysnø og glatte veier er X5-føre.
Først publisert i bladet BIL nr. 2-2019
Made in the usaSUV-en er svært komfortabel, men ikke særlig sportslig, selv ikke i sportsmodus. Den er nærmest i den motsatte enden av Porsche Cayenne. Kreftene fordeles helt annerledes enn i eksempelvis BMW M5Nærmer seg 5 meterEn liten revolusjonDet hele er naturligvis del av BMWs modernisering. Noe måtte gjøres da man ønsket et heldigitalt instrumentpanel. Takk og pris også for at styringen av varmeapparatet fortsatt skjer via knapper, og obs for den lille og morsomme detaljen med to små skjermene som viser temperaturinnstillingen. LuksusHjelp ut av knipaI en X5 føles en stor dieselmotor helt perfekt. I testbilen finner vi en sterk seks-sylindret dieselmotor på tre liter. God plassVente på plug-in?Jeg vil likevel påstå at for den som kjører langt er diesel fortsatt å foretrekke. 150 liter mer bagasjeplass teller også i favør av en tradisjonell drivlinje.Fakta – BMW X5 xDrive 30dPrisTestbilMotorEffektDrivlinjeAks. 0-100ToppfartForbrukCO2NOxDimensjonerBagasjeromVektTilhengervektLiker: Premiumfølelse. Komfort. Innovativt og intuitivt førermiljø.Liker ikke: Bremsene.