-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er Opels nye Astra
Opel har i dag presentert sjette generasjon Astra. Bilen får et helt nytt uttrykk og skal tilbys som ladbar hybrid i to styrkegrader.
Nye Astra er utviklet ved Opels hovedkvarter i Rüsselsheim, og det er også her den skal produseres fra høsten av. Forgjengeren ble bygget i Polen, så med generasjonsskiftet kommer en av Opels viktigste modeller «hjem» igjen.
Med en lengde på 4374 mm er nye Astra bare fire millimeter lengre enn forgjengeren, men akselavstanden har økt med 13 mm til 2675 mm – noe som innebærer kortere overheng, et bagasjerom på 422 liter og mer innvendig plass.Nykommeren tar dette systemet videre med tilsvarende belysning som i nye Insignia bestående av hele 168 LED-elementer som skal sørge for maksimal belysning uten å blende møtende eller forankjørende.Mest interessant sett med norske øyne er at den kommer som ladbar hybrid med enten 180 eller 225 hestekrefter. Volkswagen har jo valgt en tilsvarende løsning med nye Golf. Vi hadde forventet at Astra ville tilbys som elbil også