-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Her er Opels nye Astra
Opel har i dag presentert sjette generasjon Astra. Bilen får et helt nytt uttrykk og skal tilbys som ladbar hybrid i to styrkegrader.
Nye Astra er utviklet ved Opels hovedkvarter i Rüsselsheim, og det er også her den skal produseres fra høsten av. Forgjengeren ble bygget i Polen, så med generasjonsskiftet kommer en av Opels viktigste modeller «hjem» igjen.
Med en lengde på 4374 mm er nye Astra bare fire millimeter lengre enn forgjengeren, men akselavstanden har økt med 13 mm til 2675 mm – noe som innebærer kortere overheng, et bagasjerom på 422 liter og mer innvendig plass.Nykommeren tar dette systemet videre med tilsvarende belysning som i nye Insignia bestående av hele 168 LED-elementer som skal sørge for maksimal belysning uten å blende møtende eller forankjørende.Mest interessant sett med norske øyne er at den kommer som ladbar hybrid med enten 180 eller 225 hestekrefter. Volkswagen har jo valgt en tilsvarende løsning med nye Golf. Vi hadde forventet at Astra ville tilbys som elbil også