-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Facelift for Geländewagen
Nye G-Klasse kom på markedet i 2018, og dermed er det snart på tide med et ansiktsløft.
Den originale Geländewagen eksisterte rundt 40 år, men selv om den var lett gjenkjennelig gjennom hele perioden, fikk den under veis mange oppgraderinger for å holde tritt med den tekniske utviklingen og stadig strengere sikkerhets- og utslippskrav.
Disse bildene viser at nye G-Klassen også snart oppgraderes, og som vanlig er det de «myke» komponentene i front og hekk som skal stå for det visuelle.
Våre fotografer forteller også om tildekkede dashbord, så det vil garantert skje endringer innendørs også. Trolig innebærer det innføring av siste generasjon MBUX med det nyeste på sikkerhets- og teknologifronten.
Det er usikkert hva som skjer under panseret, men vi kan anta at diesel- og bensinmotorene modifiseres og elektrifiseres i en eller annen form, slik tilfellet er med øvrige Mercedes-modeller. Sannsynligheten for en ladbar hybrid er også til stede.
Mercedes har lovet at også G-Klasse kommer som ren elbil, men ikke før i 2024.
Kanskje velger AMG å lansere spesialmodellen 4x4 i andre potens samtidig med den oppdaterte G-Klassen.