-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
007 er blitt far
Hvilken annen grunn kan det være til at det lanseres en Aston Martin barnevogn enn at James Bond har fått barn?
Først tok Aston Martin en Toyota iQ og laget sin egen Cygnet av den. Nå tar de Surf-vognen fra Silvercross og lager sin egen Aston Martin barnevogn av den.
Det er kanskje verdens billigste Aston, men det er langt fra verdens billigste barnevogn. 2000 pund skal den koste, og eksklusiv blir den ikke bare på grunn av det. Den skal nemlig ikke produseres i mer enn 800 eksemplarer.
Slik det ser ut nå blir de unge brukerne også konsentrert over et ganske begrenset geografisk område, vognen skal selges gjennom Harrods i London, i butikker i tre Gulfstater, av en eller annen grunn er det tre Silvercross-butikker i Spania også som skal føre den, og så selges den i Moskva.
Dere må med andre ord gjøre spesielle anstrengelser Hege og Tina (to av BilNorge-vennene med de ferskeste barna og de største sportsbilinteressene som jeg kjenner til akkurat nå. Gratulerer forresten. Godt gjennomført.) dersom dere skal huke tak i en slik. Jeg tror ikke postordre er løsningen.
Det man får for pengene er en firehjuls som kan dyttes både forfra og bakfra, hjulene er selvfølgelig lettmetalls og tre-ekers med luftfjæring og punkteringsfrie dekk.
Rammen kan lett foldes sammen og styret (hva i alle verden heter det på en barnevogn?) justeres lett opp og ned, slik at fru Bond, som ikke er mer enn 167 høy, også komfortabelt manøvrerer denne vognen. Det er for øvrig trukket i håndsydd skinn.
Ungen kan monteres i begge retningene, og det finnes en egen carry-cot slik at den faktisk er egnet fra den dagen barnet forlater fødestuen.
Interiøret er håndbygget, masse Alcantara og håndsydde detaljer. Kalesjen er utført i et svært vann-avvisende stoff som gir et preg av karbonfiber og er et av de påståtte Astontrekkene som preger denne sportsvognen.
Selvfølgelig kommer også vognen med et eget opprinnelses-sertifikat og alle vognene har et børstet krom-plate med serienummeret graver inn. Aston-logoen finner man både i interiøret, på chassiset og på hjulene.