-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Audi A4 Avant 1995-1999
Audi A4 Avant er nærmest erketypen på den lille, men solide stasjonsvognen hvor design og kvalitet betyr mer enn absolutt størrelse.

Ser vi bare på stasjonsvognen, danner den en egen liten nisje sammen med BMW 3-serie Touring, Mercedes C-Klasse og til dels Volvo V40. Engelskmennene kaller klassen for livsstils stasjonsvogner.
Biler for folk med aktiv fritid, men som egentlig ikke trenger plassen i en stor stasjons-vogn, eller synes de blir for gubbete. Generelt for denne lille gruppen er at maksimal plass er ofret til fordel for stil. Men samtidig mangler det gjerne ikke på praktiske finesser. Solid interiør med god finish, gode seter og god støydemping samt litt status, er det du i første omgang betaler for.
Audi A4 ble lansert som firedørs sedan i 1994, og stasjons-vognen fulgte året etter. I Norge har stasjonsvognen vært mest populær, og tre av fire A4-kjøpere valgte denne.
Fra passe til råsterk
Audi A4 har solgt svært bra i Norge. Så langt har over 14.300 A4 rullet ut fra forhandlerenes lokaler. I tillegg er den populær som bruktimportert. Stasjonsvognen er mest etterspurt og avhengig av motortype, må du regne med å betale fra 10.000 til 30.000 kroner mer for Avant. Men det finnes et stort utvalg av brukte Audi A4. Et søk på www.bilnorge.no ga 200 forskjellige A4 å velge mellom. p> Motorutvalget er variert for da A4 ble lansert,introduserte man en ny motorserie med fem ventiler pr sylinder. Unntaket er den minste motoren, en 100 hesters 1,6-liter. I år dukker det også opp en V6 Biturbo med 265 hk i RS4, men det tar nok litt tid før vi finner disse som bruktbiler.
For den som er opptatt av økonomi er TDI-motorene et gunstig valg. Med pen kjøring holder snittforbruket seg rundt 0,5 l/mil og på langtur kan det krype under 0,4 l/mil. Dieselmotorene er også sterkere enn de to minste bensinmotorene. Men de fleste bilene på bruktmarkedet har 1,6- eller 1,8-liters motor. Hvilket gjenspeiler nybilsalget. 85% av bilene er solgt med 100, 125 eller 150 hk motor. Men i det siste har 115 hk diesel stått for 8 prosent av salget. Audi er også sterkt fremme med firehjulsdrift, så hver tredje bil er solgt med Quattro.
Den som betalte bare grunnprisen for en ny A4, fikk ikke mye utstyr med på kjøpet. Klimaanlegg er for eksempel ikke standard på noen modeller, og nedfellbar bakseterygg er ekstrautstyr på noen sedanmodeller. Fra 1994 var to kollisjonsputer standard. Fra og med 1998 ble side-kollisjonsputer også standard og året etter kom hode-kollisjonsputer. Les hele artikkelen i BIL nr 9.