-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Audi e-tron GT facelift
Inntil 925 hester pluss boost
Audi foretar nå en oppgradering av e-tron GT som i sprekeste utgave blir deres mest muskuløse bil noensinne.
Nå som R8 er gått ut av produksjon er det e-tron GT som overtar rollen som merkets mest sportslige alternativ. Som Porsche annonserte for Taycan for noen måneder siden, følger nå Audi etter og gir søstermodellen mer rekkevidde, raskere lading, mer krefter og spissede kjøreegenskaper.
Basisutgaven e-tron GT med 476 hk er ute av sortimentet. Ny «innstegsmodell» blir S e-tron GT med 679 hester. Neste trinn på stigen er RS e-tron GT med 856 hk (opp fra 598 hk) mens toppmodellen RS e-tron GT Performance stiller med hele 925 hester på stallen.
I tillegg har alle variantene en boost-funksjon som gir 95 ekstra hester i inntil ti sekunder.
Raskere akselerasjon og økt rekkevidde
S e-tron GT akselererer fra null til hundre på 3,4 sekunder, RS-utgaven gjør samme øvelse på 2,8 sekunder mens GT Performance kapper tiden til 2,5 sekunder. RS-modellene har en toppfart på 250 km/t, mens du må nøye deg med 245 km/t i S e-tron GT.
Batteripakken tilsvarer den som sitter i oppgraderte Taycan med brutto kapasitet på 105 kWt (97 kWt netto). Pakken har høyere energitetthet og dermed litt lavere vekt på tross av økt kapasitet. Maks ladehastighet er 320 kW (opp fra 270 kW) slik at du under ideelle forhold lader fra 10 til 80 prosent på 18 minutter.
Rekkevidden for S e-tron GT er oppgitt til 605 kilometer – opp fra 479 km i den tidligere basismodellen.
Avansert chassis
Et avansert fjæringssystem holder ifølge produsenten bilens karosseri nærmest horisontalt under dynamisk bremsing, styring og akselerasjon – noe som gir en svært presis styrerespons og økt kontroll ved dynamisk kjøring.
Bilen har også en egen innstiling for komfortabel inn- og utstigning. Avhengig av opprinnelige høyde kan den heves med mellom 55 og 77 millimeter på noen sekunder.
Salgsstart for e-tron GT er i løpet av sommeren med forventet startpris fra 1.355.000 kroner for S e-tron GT, kr 1.605.000 for RS e-tron GT og kr 1.755.000 for RS e-tron GT Performance. Dermed blir innstegsprisen cirka 270.000 kroner høyere enn for dagens rimeligste variant.
LES OGSÅ:
-
20 år med eget design
I 40 år var adressen til Lamborghinis designavdeling først Milano, og deretter Torino. Ikke før i 2005 kom den første bilen designet på Lambos egen designavdeling. Det ble feiret med en egen design.
-
Radikal Audi – med Jag-røtter
Det er vanskelig å skryte av noe nytt uten samtidig å antyde at det gamle var mindre vellykket. Når de nå snakker om å re-sette Audi design Må jo det bety farvel til det gamle. Endelig.
-
Ny elektrisk Audi Sportback
Nå har Audi – feil! AUDI – startet salget av sin nye E5 Sportback i Kina. 59 tommers LED-skjerm, kjøreassistent fra Momenta, utviklet sammen med SAIC og fullstendig mangel på de fire sirklene er mer enn nok til å fortelle at dette er en modell kun for Kina.
-
Audi med ny Sportback
Blant de fem nyhetene Audi skal vise på Auto Shanghai 2025 som åpner til uka, er nok den nye AUDI E5 Sportback den som kommer til å skape mest interesse.
-
Audi viser frem Q6 e-tron offroad-konsept
I forbindelse med verdenscupen i alpint i Kitzbühel viser Audi frem Q6 e-tron offroad-konsept, selvsagt med ekstreme ferdigheter.
-
Spesialutgave av Audi A3 lanseres
Audi lansere nå sin nye A3 Allstreet 40 TFSI e. Men til Norge kommer den ikke.
-
Audi sjokk-lanserer AUDI
Det er vanskelig å velge tittel: Lambo går så det suser. Audi 11 % lavere volum. Audi tjener penger på fossil. 75 års jubileet gir kuppelhue. De fire ringene forsvunnet.
-
Merkevarebygging - VW på Kongsberg
Hva gjør man hvis man er en bilforhandler og vil ha en skikkelig høstaktivitet.
-
Skal bygges på PPC-plattformen
Nye Audi Q5 skal bygges på PPC-plattformen, men den blir ikke elektrisk.
-
Styrker familien med helt ny A6 e-tron
Audi viser i dag for første gang frem helt nye A6 e-tron. Audi A6 e-tron kommer både som Avant og Sportback, og har en rekkevidde på inntil 751 kilometer.