-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny tysk duell
Når Audi om noen måneder presenterer sin nye Q5, er hovedutfordreren som vanlig en BMW.
Manipulert
Du har kanskje sett våre spionbilder av en kamuflert Q5 på test tidligere. Nå har våre venner hos Carparazzi laget en datamanipulasjon, og bilen som debuterer våren 2008, blir neppe veldig ulik denne.
Funksjons- og bruksmessig er fetter Tiguan en utfordrer, men når det gjelder prestisje ønsker Audi at deres modell skal sammenlignes med BMW X3 – en modell som begynner å trekke på årene selv om den fikk en ansiktsløfting for et års tid siden.
FSI + TDI
Motorutvalget til Q5 vil strekke seg fra moderate firesylindrede FSI- og TDI-motorer via 6ere for både bensin og diesel.
Og for å tilfredsstille et amerikansk publikum er det heller ikke usannsynlig at kraftige V8ere for begge typer drivstoff kommer på markedet – motorene fins jo allerede i andre Audi-modeller.