-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Australias eksklusive MC
Litt av en lansering: Først fra Indianapolis til New York, kjapt gjennom en del stater. Så om bord på en Quantas 747 til Melbourne Motor Show der blant andre Sir Jack Brabham, som vanligvis er kjent for litt flere hjul, kjørte dem opp på standen. Australia hadde fått sin hyper-bike.
Hunwick Harrop er faktisk navnet på produsenten, og skal vi tro spek-listen har de bygget det meste selv, fra 1500 ccm V2-motoren på 102 hk til felger og calipere. Det australske Design Institute var også imponert nok av utseendet til å forsyne sykkelen med Australias design Award for i år. Jeff Haggarty, som var designer på prosjektet, synes han har fått til ganske godt å gjøre sykkelen lett samtidig som han fikk pakket en stor motor og radiator uten at det gikk ut over stylingen.
Sykkelen selges nå, de fleste av de maskinene som skal produseres er allerede plassert, og de få eksemplarene som kommer vil bli å finne over store deler av verden. Japan, Tyskland, Frankrike, England og USA er steder hvor det sitter utålmodige kjøpere.