-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Fortsatt felles Rolls/Bentley-salg
BMW har fått de første tillatelsene til å bygge den nye Rolls-fabrikken ved Goodwood – nå venter de hvilken dag som helst at resten av tillatelsene skal komme, slik at byggingen kan starte. Imens jobber de med distribusjonsspørsmålet.
BMW har allerede åpnet en foreløpig Rolls-Royce administrasjon i Chichester, og de er for tiden i samtaler med VW-eide Crewe, der Rolls og Bentley bygges i dag. Etter det ser det ut til at fremdeles vil en del av dagens Rolls/Bentley-forhandlere fortsette den kombinasjonen, selv når de to merkene blir eid av hver sin prinsipal.
Ellers later det til at også Rolls-Royce er i rute med sine flunkende nye modeller. Flere prototyper er nå ute på landeveien, og det er vel sannsynlig at vi ikke engang har nådd julegrøten før de første bildene fra vintertestene i Arjeplog blir distribuert verden over. Underleverandører bekrefter at man nå er inne i de siste forhandlingsfasene.
Men det vi venter først er arkitekt-tegningene av den nye 350-arbeider sterke Goodwood-fabrikken. Den skal visstnok bli ganske unik, der kommende eiere kan følge sin bils produksjonsgang gjennom store glassruter. Tegningene vil bli sendt ut av BMW så snart de siste signaler til å sette i gang gravingen er kommet.