-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fortsatt felles Rolls/Bentley-salg
BMW har fått de første tillatelsene til å bygge den nye Rolls-fabrikken ved Goodwood – nå venter de hvilken dag som helst at resten av tillatelsene skal komme, slik at byggingen kan starte. Imens jobber de med distribusjonsspørsmålet.
BMW har allerede åpnet en foreløpig Rolls-Royce administrasjon i Chichester, og de er for tiden i samtaler med VW-eide Crewe, der Rolls og Bentley bygges i dag. Etter det ser det ut til at fremdeles vil en del av dagens Rolls/Bentley-forhandlere fortsette den kombinasjonen, selv når de to merkene blir eid av hver sin prinsipal.
Ellers later det til at også Rolls-Royce er i rute med sine flunkende nye modeller. Flere prototyper er nå ute på landeveien, og det er vel sannsynlig at vi ikke engang har nådd julegrøten før de første bildene fra vintertestene i Arjeplog blir distribuert verden over. Underleverandører bekrefter at man nå er inne i de siste forhandlingsfasene.
Men det vi venter først er arkitekt-tegningene av den nye 350-arbeider sterke Goodwood-fabrikken. Den skal visstnok bli ganske unik, der kommende eiere kan følge sin bils produksjonsgang gjennom store glassruter. Tegningene vil bli sendt ut av BMW så snart de siste signaler til å sette i gang gravingen er kommet.