-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fortsatt felles Rolls/Bentley-salg
BMW har fått de første tillatelsene til å bygge den nye Rolls-fabrikken ved Goodwood – nå venter de hvilken dag som helst at resten av tillatelsene skal komme, slik at byggingen kan starte. Imens jobber de med distribusjonsspørsmålet.

BMW har allerede åpnet en foreløpig Rolls-Royce administrasjon i Chichester, og de er for tiden i samtaler med VW-eide Crewe, der Rolls og Bentley bygges i dag. Etter det ser det ut til at fremdeles vil en del av dagens Rolls/Bentley-forhandlere fortsette den kombinasjonen, selv når de to merkene blir eid av hver sin prinsipal.
Ellers later det til at også Rolls-Royce er i rute med sine flunkende nye modeller. Flere prototyper er nå ute på landeveien, og det er vel sannsynlig at vi ikke engang har nådd julegrøten før de første bildene fra vintertestene i Arjeplog blir distribuert verden over. Underleverandører bekrefter at man nå er inne i de siste forhandlingsfasene.
Men det vi venter først er arkitekt-tegningene av den nye 350-arbeider sterke Goodwood-fabrikken. Den skal visstnok bli ganske unik, der kommende eiere kan følge sin bils produksjonsgang gjennom store glassruter. Tegningene vil bli sendt ut av BMW så snart de siste signaler til å sette i gang gravingen er kommet.