-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fortsatt felles Rolls/Bentley-salg
BMW har fått de første tillatelsene til å bygge den nye Rolls-fabrikken ved Goodwood – nå venter de hvilken dag som helst at resten av tillatelsene skal komme, slik at byggingen kan starte. Imens jobber de med distribusjonsspørsmålet.
BMW har allerede åpnet en foreløpig Rolls-Royce administrasjon i Chichester, og de er for tiden i samtaler med VW-eide Crewe, der Rolls og Bentley bygges i dag. Etter det ser det ut til at fremdeles vil en del av dagens Rolls/Bentley-forhandlere fortsette den kombinasjonen, selv når de to merkene blir eid av hver sin prinsipal.
Ellers later det til at også Rolls-Royce er i rute med sine flunkende nye modeller. Flere prototyper er nå ute på landeveien, og det er vel sannsynlig at vi ikke engang har nådd julegrøten før de første bildene fra vintertestene i Arjeplog blir distribuert verden over. Underleverandører bekrefter at man nå er inne i de siste forhandlingsfasene.
Men det vi venter først er arkitekt-tegningene av den nye 350-arbeider sterke Goodwood-fabrikken. Den skal visstnok bli ganske unik, der kommende eiere kan følge sin bils produksjonsgang gjennom store glassruter. Tegningene vil bli sendt ut av BMW så snart de siste signaler til å sette i gang gravingen er kommet.