-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bentley: Kaviar & Vodka
- og lavere salgsmål
På Geneve-utstillingen har Bentley endelig presentert prisen på den nye Continental GT. Og dersom de samtidig hadde fortalt om salgsmålene var det mange som på forhånd ventet at de blir lavere enn opprinnelig antatt. Men det la ingen demper på festen i Moskva.

Bak Bentley Moscow står den russiske Mercury Gruppen. Den vet litt om nyrike russere, fra tidligere representerer de med suksess merker som Armani, Breitling, Chopard, Faberge og Tiffany.
Også i Russland vil nok Continental GT bli hovedmodellen, men foreløpig må også russerne nøye seg med Arnage-modeller. På gulvet sto en Serie II, en T&R og en RL Limousine. Heller ikke der snakkes det om konkrete salgsmål, men man regner med at 80 prosent av kundene finnes i Moskva-området, med ytterligere 15% nær St. Petersburg.
Noen av kundene eksisterer allerede. Så det er flere år siden en engelskmann, Richard Starr, åpnet et service-senter i Zenigordsky, ikke langt fra Moskva sentrum.
Imens hersker det litt forvirring rundt Bentleys egentlige produksjonstall. De 9.000 pr. år man har snakket om refererer seg, forteller fabrikken nå, bare om det absolutt maksimale produksjonstaket. Ukemagasinet Focus skriver at 4.000 biler/år later til å være salgsmålet nå, og selv det kan først nås etter at modellspekteret er utvidet med en firedørs utgave i 2005.
Arnage, som koster minst 50.000 pund mer enn de 110.000 som Continental GT vil koste, havner i klemma mellom Maybach og Rolls-Royce, så der regnes nå et salgsmål på 900 biler/år som vanvittig optimistisk.