-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny PR-funksjon hos Bentley
Jeg har ventet på det. Det er for mange PR-sjefer i denne bransjen. Vi trenger flere livsstil-kommunikasjons-managere. Nå har vi endelig fått en. Hos Bentley.

Her hjemme ser vi hvordan importørenes PR-folk sliter med å få med andre journalister enn oss vanlige motortrynene når de skal vise en ny bil. Mitsubishi forsøkte seg med Dagbladets Magasinet – det endte på den riktige siden av en katastrofe, mens Citroën hadde et slags gjennombrudd da de fikk med en del interiør/design blader da PSA åpnet sitt designsenter i fjor høst.
Men noen bevisst livsstilkommunikasjon, håndtert av en egen livsstil-kommunikasjons-manager har jeg enda ikke opplevd. Nå har Bentley gått i spissen – kanskje ikke så underlig, for deres moderfirma har hatt et par forsøk på tilsvarende. Den statiske introduksjonen av Passat var et tappert forsøk på Se og Hør-type arrangement, mens innsatsen for å få malt København Fox var aldeles glitrende. Om det er impulser fra disse arbeidene som har svømt over Kanalen aner jeg ikke, men jeg fikk forleden beskjed om at nå kunne jeg ønske Julia Marozzi velkommen. Hun er nyansatt Lifestyle Communication Manager, og skal foreløpig begrense virksomheten sin mot de engelske livsstil-bladene.
Hun er en glimrende journalist, med lang fartstid i blant annet weekend utgavene til Financial Times og stort bedre blir det ikke. Erfaring fra USA, Canada og Hong Kong har hun også, så dette kan nok bli ganske internasjonalt etter hvert.
Hun blir en del av PR-avdelingens strategiområde, men skal rapportere direkte til Geoff Dowding som er Director of European Operations.
Jeg tenkte bare dere ville like å vite det at det skyldes ikke tilfeldigheter når dere neste gang leser om Bentley i Hola!