-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Siste vers for Arnage
Bentley har fått mye ros for sine Continental-modeller, men for mange er den tradisjonsrike briten synonymt med luksuriøse Arnage. Nå synger den på siste vers.
Finale
Når man kaller en spesialmodell for Final Series, er det vanskelig å misforstå at det nå går mot graven for den 10 år gamle luksusbilen. Modellen debuterer i Paris neste uke og skal bygges i et eksklusivt opplag på 150 eksemplarer.
Under det lange panseret sitter Bentleys 6,75-liters twinturbo V8 som varter opp med 500 hk og et dreiemoment på 1000 Newtonmeter. Selv om denne konstruksjonen kan markere sitt 50-årsjubileum i år, er den jevnlig oppdatert for å tilfredsstille stadig strengere krav.
Sprek og raffinert
I følge Bentley skal Final Series kombinere ytelsene til Arnage T med raffinementet i R-modellen.
I tillegg har den fått en del spesialiteter som et barskap med stållerke og et par shotteglass, samt fire paraplyer i kofferten.
Vi kunne selvsagt fortsatt listen over eksklusive detaljer, men vi regner med at de 150 som skaffer seg et av eksemplarene i Final Series vet å få med nødvendig utstyr når de spekker biler sin.
Bentley er selvsagt sparsomme med opplysninger om en etterfølger til Arnage, men de røper forsiktig at de er godt i gang med planleggingen av noe som kan bli enda mer luksuriøst enn Arnage. Det kan høres ut som noe i samme gate som Rolls-Royce Phantom.