-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sprek og åpen
I sommer lanserte Bentley sin hittil raskeste luksuslimousine. Nå følger en tilsvarende cabriolet.
Kraftpakker
Bentley Contintal GT Coupé og 4-dørsutgaven Flying Spur - begge med tilnavnet Speed - ble i sommer lansert som tidenes raskeste Bentley-modeller noensinne.
Nå kan vi dokumentere at de rå kreftene også overføres til den åpne utgaven av Bentley Continental som trolig får tilnavnet GTC Speed.
HOLD DEG OPPDATERT - motta gratis nyhetsbrev hver dag
Raskest
Det blir uten sammenligning den raskeste cabriolet det VW-eide selskapet har lagd gjennom sin 90-årige historie.
BENTLEYS HISTORIE FINNER DU HER
Med 610 hk fra sin 12-sylindrede motor. klarer den null til hundre på rundt 4,5 sekunder og får en potensiell toppfart på godt og vel 320 km/t.
Her er det nemlig ingen selvpålagt sperre ved 250, så du bør feste sixpencen skikkelig slik at du kan holde begge hendene på rattet.
Det er ellers små detaljer som skiller Speed-modellene fra mer ordinære Bentleys, men uansett er jo skreddersøm et hett tema i denne delen av bilsfæren som neppe lar seg affisere av børssvingninger og klimadebatter.
MER EKSKLUSIVT ENN DETTE BLIR DET IKKE