-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Back to the Future
Alle de tre BttF-filmene bruker en deLorean som tidsmaskinen. En av verdens mest håpløse biler fikk en form for evig liv her i hvert fall, om kanskje ikke akkurat slik som mannen bak bilene hadde tenkt seg da han ville bygge karosseriet i rustfritt stål.
Totalt ble det brukt tre kjørbare biler, og tre ble kuttet opp for bruk i studio. Det er sannsynlig at de samme bilene ble brukt i alle tre filmene (komplett med hjulkapsler fra en Dodge Polaris fra midten av 60-årene som en ivrig trivia-vokter har påpekt). Men til den siste filmen ble det kjøpt inn et nesten-vrak i tillegg, den bilen ble komplett slaktet i togkollisjons-scenen. Det ble bygget færre enn 9.000 slike biler – Back to the Future-innhogget tok ikke engang livet av en promille av dem, så her er det ikke noe å sutre over.