-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Smokey and the Bandit
Den opprinnelig Smokey-bilen var en 1977 Pontiac Trans Am. Etter det har det vært mange Smokey-filmer og mange Bandit-biler.
Burt Reynolds har senere fortalt at til denne første Bandit-filmen ble det brukt til sammen syv biler, fem av dem ble vraket og en ble forært hovedrolleinnehaveren da filmen var ferdig.
Den eneste skikkelig modifikasjonen som ble gjort på Bandit var å montere en liten jet-motor under bilen. Skjønt liten! Blåseren skulle hjelpe bilen gjennom det fantastiske hoppet over den ødelagte broen. Hoppet ble enda mer fantastisk enn det skulle vært. Du ser det både fra siden og bakfra på filmen. Fra siden forsvinner bilen helt ut av bildet – komplett vekk – det hoppet ble litt lenger enn noen hadde regnet med. Det blir til fulle bekreftet av bildene bakfra. Men du store verden for et hopp.
Etter Smokey and the Bandit I, II og III kom blant andre The Rig, In Flight og Smokeys Ride. Ingen var på høyde med 77-hoppet.