-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Chrysler selges
Etter måneder med spekulasjoner og drøftinger er det i dag offentliggjort at den amerikanske armen av DaimlerChrylser er solgt.

Cerberus, et risk-kapitalselskap med base i New York, har kjøpt 80,1 prosent av den amerikanske underskudd-produsenten. På prislappen sto det ca 45 milliarder kroner.
Oversatt tilsvarer det 7,4 milliarder dollar – et stykke unna de 35 milliarder dollar tyskerne betalte da de kjøpte Chrysler.
Det har vært flere som har vært interessert i å overta Chrysler. Cerberus, som er forholdsvis ukjent i bilsammenheng, har hatt et ess: de har brukt den tidligere Chrysler-kronprinsen, Wolfgang Bernard som rådgiver.
Cerberus omsetter for rundt 60 milliarder dollar i året, og New York Times antyder at de har en margin på rundt 22 prosent. De vet med andre ord hva de gjør, noe som også lover godt for Chrysler i fremtiden.