-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
DC: Hyundai-salg haster ikke
Etter sine mange asiatiske skilsmisser er Daimlerchrysler blant annet blitt sittende med 10,5 prosent av aksjekapitalen i Hyundai. Men det er ingen hast med å selge denne posten, sier DC.
Nå behøver man ikke et veldig godt øye for å se at dette er en post hvor Daimlerchrysler faktisk kan gjøre en solid gevinst. De kjøpte aksjene i 2000 og 2001 for til sammen 572 millioner dollars. I dag er børsverdien godt over 1 milliard!
Tyskerne har tidligere i år sagt at salget vil skje i løpet av to år, uten å antyde nærmere detaljer. Men at de skal selges ble åpenbart allerede i mai, da de to forsøks-partnerne ble enige om å bygge ned en fire år gammel allianse som først og fremst skulle konsentrere seg om lastebiler, men der også personbiler var inne i bildet.
Uansett når aksjene selges - dette var et mer vellykket finansielt grep enn det de gjorde hos Mitsubishi. De 37 prosent de hadde av aksjekapitalen er nå krympet, på grunn av nye emisjoner, til under 25%. Hva verre er, aksjekursen ligger vel snart på halvparten av hva den gjorde da DC gikk inn.