-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
DC: Hyundai-salg haster ikke
Etter sine mange asiatiske skilsmisser er Daimlerchrysler blant annet blitt sittende med 10,5 prosent av aksjekapitalen i Hyundai. Men det er ingen hast med å selge denne posten, sier DC.
Nå behøver man ikke et veldig godt øye for å se at dette er en post hvor Daimlerchrysler faktisk kan gjøre en solid gevinst. De kjøpte aksjene i 2000 og 2001 for til sammen 572 millioner dollars. I dag er børsverdien godt over 1 milliard!
Tyskerne har tidligere i år sagt at salget vil skje i løpet av to år, uten å antyde nærmere detaljer. Men at de skal selges ble åpenbart allerede i mai, da de to forsøks-partnerne ble enige om å bygge ned en fire år gammel allianse som først og fremst skulle konsentrere seg om lastebiler, men der også personbiler var inne i bildet.
Uansett når aksjene selges - dette var et mer vellykket finansielt grep enn det de gjorde hos Mitsubishi. De 37 prosent de hadde av aksjekapitalen er nå krympet, på grunn av nye emisjoner, til under 25%. Hva verre er, aksjekursen ligger vel snart på halvparten av hva den gjorde da DC gikk inn.