-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
DC: Hyundai-salg haster ikke
Etter sine mange asiatiske skilsmisser er Daimlerchrysler blant annet blitt sittende med 10,5 prosent av aksjekapitalen i Hyundai. Men det er ingen hast med å selge denne posten, sier DC.
Nå behøver man ikke et veldig godt øye for å se at dette er en post hvor Daimlerchrysler faktisk kan gjøre en solid gevinst. De kjøpte aksjene i 2000 og 2001 for til sammen 572 millioner dollars. I dag er børsverdien godt over 1 milliard!
Tyskerne har tidligere i år sagt at salget vil skje i løpet av to år, uten å antyde nærmere detaljer. Men at de skal selges ble åpenbart allerede i mai, da de to forsøks-partnerne ble enige om å bygge ned en fire år gammel allianse som først og fremst skulle konsentrere seg om lastebiler, men der også personbiler var inne i bildet.
Uansett når aksjene selges - dette var et mer vellykket finansielt grep enn det de gjorde hos Mitsubishi. De 37 prosent de hadde av aksjekapitalen er nå krympet, på grunn av nye emisjoner, til under 25%. Hva verre er, aksjekursen ligger vel snart på halvparten av hva den gjorde da DC gikk inn.