-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Reitzle går på, og ikke av
Det var ikke så få som trodde at Wolfgang Reitzle ville følge med i dragsuget etter Jac Nasser. Litt feil må man kunne ta, nå er nemlig Reitzle flyttet inn i Fords Konsern-hovedkvarter i Dearborn. Som utviklingssjef!

Pischetsrieder ble fanget opp av Ferdinand Piëch – VW-sjefen, og skal overta etter ham nå i april. Reitzle ble fanget opp av Fords Fra-Vidunderbarn-til-Syndebukk-på-8,7, Jac Nasser. Tyskeren fikk ansvar for en ny gruppe hos Ford, Premier Automotive Group, som består av Lincoln/Mercury, Volvo, Jag, Land Rover og Aston Martin. Problemer med PAG og alt for nær tilknytning til Nasser, gjorde at mange snakket høyt om hvor lang tid det var sannsynlig han hadde igjen hos Ford.
Så blir han altså den andre europeeren på topp hos Ford i Dearborn. Da Bill Ford grep tøylene sist høst ble ex Europasjef Sir Nick Scheele den operative toppen for Ford Globalt, med kontor vegg i vegg med den arbeidende styreformannen Bill Ford. Nå henter Scheele Reitzle fra PAG-kontorene i London og Irvine, California til Dearborn. Der skal han ha kontroll med og ansvar for produktplanlegging og produksjonsanlegg for det verdensomspennende konsernet.
En solid jobb: bare det siste året har hver amerikansk bil kostet Ford 1000 dollars mer å bygge, og besteselgeren deres, Taurus, er for lengst forbikjørt av både Honda og Toyota.
Men Reitzle er ikke ukjent med slike oppgaver, han hadde tross alt orden på BMW, og det han fikk til med Mini (som ble lansert lenge etter at han sluttet, men alt skjedde etter hans oppskrift) gjør at mange ser frem til den rollen han skal spille.
Det hjelper dessuten betraktelig at han er minst like mye bilmann og har en nesten like høy profil, som hans motstykke hos GM: Bob Lutz.
Hvem som skal overta jobben hans som sjef for PAG?
Nei den beholder jeg, det er tross alt min baby, sier han.