- 
                    
                              Bilia Norge AS:Salgsleder, Mini Skøyen
- 
                    
                              Motor Forum Ålesund:Ettermarkedsleder
- 
                    
                              Møller Bil Asker og Bærum:Bruktbilselger
- 
                    
                              Toyota Haugesund AS:Salgssjef
- 
                    
                              Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:Fagtekniker
- 
                    
                              Xpeng Motors (Norway) AS:Customer Experience Manager
- 
                    
                              Bilbutikk1 as Avd Ås:Kundemottaker / Delelagermedarbeider
- 
                    
                              Sulland Lier:Mekaniker
- 
                    
                              Team Verksted AS:Mekaniker Otta
- 
                    
                              Frydenbø Bil Ålesund AS:Bilmekaniker
- 
                    
                              Alfie Bilskade AS:Biloppretter
- 
                    
                              BilXtra Skøyen AS avd Asker:Bilmekaniker
- 
                    
                              S. Rødsten Bilforretning AS:Bilmekaniker
- 
                    
                              Bilia Insignia:Salgsdirektør, Bilia Insignia
- 
                    
                              Tide Verksted AS:Mekaniker
- 
                    
                              Tide Verksted AS:Mekaniker
- 
                    
                              Tide Verksted AS, Avdeling Voss:Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
- 
                    
                              Auto-Benz AS:Bilmekaniker
- 
                    
                              Rettedal Bilkontroll AS:EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
MAN og Iveco i seng? 
(Lastebiler lager også rykter)
    Det er ikke bare personbilene som sørger for den ukentlige rykteflommen. Lastebilsiden vil også være med. Dagens: Iveco og MAN planlegger felles-innsats.
 
            I følge bladet skal hvert av selskapene ha sitt definerte ansvarsområde, det vil si at MAN skulle være ansvarlig for de tunge, mens Iveco skulle ta ansvar for de opp til 7,5 tonn.
En talsmann for MAN sa at disse planene kjente man ikke noe til, men at MAN alltid hadde sagt at Iveco var en av de konkurrentene det ville vært fornuftig å innlede et samarbeide med. Men det samme gjelder Renault og Scania, føyde han til.
Hos Iveco har de, på sin side, begynt å ta frem glosebøkene igjen og trene på Tack så mycket, og Skål, etter at Scania igjen er blitt ledig på markedet.
Av Jon Winding-Sørensen
 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
        