-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volvo fortsetter Renault-import
Så kan alle rykter om skifte av Renault-importør i Norge opphøre. På en pressekonferanse på bilutstillingen i Stockholm redegjorde adm. direktør Peter Hansson i Volvo Personvagnar Sverige og Alain Margaritopol fra Renault at de har undertegnet en ny 5-årsavtale om at Volvo importerer og markedsfører Renault personbiler og lette varebiler i de nordiske landene.

Volvo-organisasjonen i Norden startet i 1983 å importere Renault og har altså i 20 år importert og markedsført de franske bilene i Norden. Juridisk er det Volvo Personvagnar Sverige AB som står som generalagent for Renault i Sverige, Norge, Finland og Danmark, og i Norge er det Volvo Personbiler Norge AS som har importert og bygget opp et forhandlernett basert på felles forhandlere med Volvo personbiler.
Renault-virksomheten har utviklet seg på et fantastisk vis. Renault har, fra å være et uvanlig og spesielt bilmerke, blitt den markedsledende franske bilprodusenten i Sverige og Renault har gjort det meget godt også i de andre nordiske landene. Siden 1995 er salget av Renault blitt doblet, sier adm. direktør i Volvo Personvagnar Sverige Peter Hansson i en kommentar. Markedsandelen i Norden var i 2002 på 6 prosent mens den i Norge var 3,4%.
Hansson og Margaritopol undertegnet avtalen her i Stockholm, og begge var tilstede på pressekonferansen. –Gjennom den nye avtalen sikrer vi muligheten til enda bedre samarbeide og utvikling av vår felles forretning, sier Peter Hansson.