-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota-inntekt topper billionen
Den japanske forretningsavisen Asahi Shimbun skriver, og datoen er ikke første april, at Toyota er det første japanske selskapet som fører mer enn en billion yen i fortjeneste. For året som sluttet den 31. mars skal bunnlinjen skrives 1,1 billion

Nå blir ikke Toyota-tallene offisielt klare før den 11. mai, men Asahi Shimbun forteller at det er den robuste etterspørselen både i Nord-Amerika og i Europa som bidrar til gildet, samtidig som store kostreduksjoner har mer enn nøytralisert virkningen den sterke yenen har.
6,78 millioner biler ble det bygget hos Toyota i fjor, det tallet er også ny rekord, og ser fremdeles ut til å ligge over Fords fjorårsresultat. I så fall er Toyota verdens nest største bilprodusent, målt i volum.
Avisene minner samtidig om Toyotas uttalte ambisjoner: at de skal bli verdens største innen 2010. Da regner man med å ha ca. 15 prosent av verdensmarkedet. Det går den riktige veien, både i Japan og i Europa kan fabrikken fortelle om økende produksjonstall i februar. Og fjoråret var det syvende året på rad man vokste i Europa. Markedsandelen ble økt fra 4,2 prosent i 2002 til 4,4 prosent i fjor.