-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Flott andreplass for Sørlie og Tronrud
Stian Sørlie og teamkollega Nils Tronrud kjørte i dag inn til andreplass i klassen sin på Nürburgring. Dermed gjentok de suksessen fra sitt debutløp.


Stian Sørlie (t.v.) og Nils Tronrud kjørte inn til 2. plass i sin klasse på Nürburgring i dag
Det var i slutten av august den norske duoen debuterte på den krevende Nordsløyfa i en BMW 120d. Det ble umiddelbart en knallsuksess, og på tross av noen uhell underveis endte de på andreplass i klassen og nummer 36 totalt av 230 startende.
I dag gjentok de suksessen uten hjelp fra den erfarne teamsjefen, Torsten Schubert som var med sist gang. De kjørte fortere enn sist gang og ble nummer 22 totalt, tre plasser bak det norske Olrud Mobil 1 teamet som har de har kjørt jevnt med hele helgen. Men det holdt på å gå galt på aller siste runde.
- Jeg hadde en snurring på aller siste runde, røper Nils Tronrud. – Jeg mistet bilen i ca 150 km/t i en nedoverbakke og smalt i autovernet. Etter uhellet var bilen vanskelig å kjøre, men jeg klarte å komme meg over målstreken uten å miste for mange plasseringer. Flaks at det skjedde på siste runde, for bilen var langt fra ideell å kjøre etterpå.
- Det var moro sist vi var her, men det er enda artigere nå som vi har lært banen bedre å kjenne, sier Stian Sørlie som har fått en opptur etter at han byttet til den nye klassen. – Det er virkelig tøff konkurranse i disse løpene med mye knuffing, og banen er svært krevende og vanskelig å memorere. Alt dette gjør at jeg trives veldig bra her.
Om to uker kjøres sesongens aller siste løp, men allerede førstkommende uke skal Stian Sørlie i aksjon som instruktør for en gruppe nordmenn som skal kjøre på Nordsløya og den belgiske Spa-banen. Det ser han frem til.