-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Viper satser høyere
Begge Viperne kom til mål i årets Le Mans. Nå sikter man mot edlere klasser enn GT Pro – her er Viper i GT3-S-utgaven.
På Le Mans i år måtte SRT sine to Vipere se seg slått av både Aston Martiner og Corvetter og Porscher, men begge bilene kom i hvert fall i mål. Hvilket ikke stopper fabrikkens ambisjoner.
SRT betyr Street and Racing Technology og er for Chrysler hva M er for BMW. Sammen med Riley Technologies (bygger for eksempel Grand Am racerbiler og har vunnet blant annet 24 timers på Daytona ni år på rad) har de nå antydet en fremtidig GT3-modell.
Den er også ment for private kunder, men det er meget sannsynlig at den vil bli spydspissen i fabrikkens egen satsing i tiden fremover.
Ralph Gilles, Chryslers eminente sjefdesigner som har rykket opp til høyere etasjer i administrasjonsbygget – nå er han blant annet sjef for SRT-divisjonen – sier at denne bilen er kulminasjonen på 20 års utviklingsarbeide. At den er et sluttresultat av det som startet som en av USAs mest hårete sportsbiler noen gang.
I GT3-trim vil V10 motoren yte 680 hk (det er bare 40 mer enn i standardutgaven) og 870 Nm. Den skal bruke en seks trinns Xtrac kasse med manualer sammen med en ren racingclutch, og får seks-pots bremser foran og fire bak.
Det skal gjøres mye på aerodynamikk-pakken og det tillates mange inngrep på opphengning og chassis.
Bilen finnes allerede i katalogen, med en pris på 459.000 dollars. De første skal leveres ved utgangen av året.