-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Toyota presenterer GT4-utfordrer
Toyota er i det sportslige hjørnet og presenterer en racerbil basert på nye GR Supra i Genève.
Som navnet indikerer er GR Supra GT4 Concept bygget for det internasjonale GT4-reglementet. Det innebærer biler som er basert på standard produksjonsmodeller, men hvor det er tillatt å foreta enkelte inngrep.
Konseptbilen er litt lengre enn gatebilen for å bli mer aerodynamisk, men samtidig er vekten redusert. Blant endringene er en spesialdesignet front og en stor bakvinge for å optimalisere aerodynamikk og øke marktrykket.
Den har fått lette OZ racingfelger i dimensjon 11x18 tommer. MacPherson fjærben og multilink bakhjulsoppheng er beholdt, men nye konkurransefjærer, støtdempere og anti-roll bars er lagt til. Den kraftige bremsekraften som er nødvendig besørges av Brembo.
Under panseret beholder GR Supra GT4 Concept sin 3.0-liters rekkesekser med twin scroll turbolader. Ytelsen er økt ved hjelp av en motorsport-ECU. Den får også motorsport-spesifisert drivaksler og differensialbrems.
Kupeen er strippet og det er montert inn veltebur, FIA standard brannslukker og OMP racingseter. Konseptet er også utstyrt med en motorsport-spesifikk drivstofftank og et system for hurtigfylling.
GT4 er en av verdens raskest voksende motorsportskategorier, med nasjonale og regionale konkurranser i Europa, Nord-Amerika, Asia og Oceania.
Klassen som ble etablert i 2006 og er sanksjonert av FIA, er designet for å gi både profesjonelle og amatører mulighet til å drive racing uten for store kostnader, og den skal være et springbrett til GT3. Team Norway-fører Marcus Påverud er blant utøverne som kjører i denne klassen.
Toyota Gazoo Racing hevder de vil evaluere interessen fra potensielle kunder rundt Supra GT4 Concept før de bestemmer seg for eventuelt å realisere løpsbilen.