-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ludvig Hunsbedt legger opp
Rallycrosskjøreren Ludvig Hunsbedt fra Kvinesdal avslutter sin bilsportkarriere etter endt EM-sesong 2003. Dermed setter EM-finalen i Buxtehude et punktum for en lang og begivenhetsrik epoke i Kvindølens liv.

Ludvig Hunsbedt startet sin karriere i 1978 i rally og bakkeløp, men fant fort ut at det var rallycross og bakkeløp som lå hans hjerte nærmest. Allerede i 1983 debuterte han internasjonalt i EM i klassen som den gang ble benevnt som divisjon 1. I 1993 ble han Europamester og tre år senere gikk han over til den største klassen. Allerede i 1997 vant han EM også i denne klassen, og begge gangene mottok han det høyeste utnevnelsen i norsk bilsport, "Årets Bilsportsutøver" fra Norges Bilsportforbund. I løpet av de siste 21 årene har Hunsbedt deltatt i 228 EM-runder. Dette har ført frem til 23 seire, og over 90 % av løpene har endt opp i A-finaler.
Den siste seieren til Hunsbedt kom under årets norske EM-runde på Lyngåsbanen. Her ble han tiljublet av mange tusen fans som garantert vil savne Ludvigs røffe og publikumsvennlige kjørestil.
–Seieren på Lyngås ga meg bekreftelsen på at beslutningen jeg nå har tatt er rett. Å vinne på hjemmebane er det største en kan oppleve gjennom en EM-sesong, men jeg følte ikke lenger den samme "rusen" som tidligere, sier Hunsbedt, som kan vise til flere oppløftende resultater i år uten at det har bidratt til å øke motivasjonen for å fortsette ytterligere ett år.
–Både forberedelser, lange reiser og jobben med å skaffe sponsorer føles tungt og tar for mye tid. Jeg liker fortsatt å kjøre bil, men å delta på høyt nivå krever for mye, sier han, og legger til at han vil savne miljøet.
–Det har skjedd veldig mye positivt de to siste årene. Førerne har opprettet en god dialog både med arrangørforeningen ERA og Det Internasjonale Bilsportforbundet (FIA). TV-avtalen har også vært veldig positiv, sier Hunsbedt, som er førernes talsmann overfor både ERA og FIA.
Når Ludvig Hunsbedt nå kjører sitt siste rallycrossløp i Tyskland er dette i full forståelse med samarbeidspartnerne.
–Min beslutning er i full forståelse med mine sponsorer, dette til tross for at det i utgangspunktet gjenstår ett år av kontraktstiden, sier han. Markedet bestemmer hva som skjer med bil og utstyr. Dersom det ikke melder seg noen interesserte kjøpere, kan utleie bli aktuelt.
På forespørsel om et eventuelt come-back er Hunsbedt klar:
–Jeg ser ikke bort fra at jeg stiller opp i ett og annet løp langt frem i tid, men noen omfattende satsning vil det definitivt ikke bli snakk om. Nå skal jeg prioritere familie og jobb, sier 43-åringen, som har tatt beslutningen uten påvirkning fra kona Turid.
–Turid har selv bedt om å bli stilt utenfor i denne prosessen, kanskje for å slippe å bli konfrontert med eventuelle uttalelser i ettertid, sier Hunsbedt, som dermed takker for seg etter å ha gitt norsk motorsport utallige gledestunder gjennom de siste 30 år.
I tillegg til å ha mottatt utmerkelsen som "Årets Bilsportsutøver" to ganger, er Ludvig Hunsbedt én av syv som gjennom Norsk Motor Klubb`s 87-årige historie har mottatt førermerke i gull som bevis på sin sportslige innsats. Han er også sammen med Arild Edvardsen utnevnt som æresborger av Kvinesdal Kommune.