-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Det er ikke lett å velge mellom disse bilene, og testlaget ble egentlig aldri enig med seg selv om hvilken som skulle få plass i garasjen.
Begge testbilene har god komfort, og kvalitet for finish er på samme nivå. Vårt valg er derfor i stor grad basert på følelser. Primeras sportslige kjøreegenskaper er svært tiltalende, og testlaget falt også for dens noe spenstigere design.
Motormessig er det derimot ingen tvil om hvilken som er spenstigst. Carisma-motoren er vesentlig kvikkere samtidig som den gir deg muligheten til å kjøre svært så bensingjerrig. Og med et lett og kvikt gearskift er Carisma en fryd for den som liker å bruke motorens turtallsområde aktivt.
Egentlig er det en bil med Primeras kjøreegenskaper og Carismas motor og gearkasse vi leter etter.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data