-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Vårt valg: BMW i3
Selv med fulladede batterier kan du ikke legge mer ambisiøse planer enn at neste ladepunkt må ligge innen en radius på 13 mil, helst enda nærmere på vinterstid. Her snakker vi om en ladet duell.

Begge disse nykommerne forventes å oppnå et solid salgsvolum her på berget. Men selv om begge stiller i klassen «elbil», er det egentlig urettferdig å sammenligne disse to bilene.
BMW i3 ligger på et annet nivå – kall det gjerne en annen divisjon – med sin overlegne ytelse, akselerasjon og interiørkvalitet. Selvfølgelig ligger den også på et helt annet nivå når det gjelder pris.
Det er nemlig bare på pris at e-Up er den klare vinneren. Dermed vil den også være et førstevalg for de kundene som først og fremst vil ha «mye bil for pengene», for de to testbilene er forholdsvis like når det gjelder plass i både kupé og bagasjerom.
LES VIDERE:
- Innledning
- BMW i3
- Volkswagen e-Up
- Vårt valg
- Testvurdering og poeng BMW i3
- Testvurdering og poeng e-Up