-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kjempedebut for 300C
Samtidig med at et lite utvalg utenlandske journalister (også fra BIL selvfølgelig) fikk prøve de første euro-utgavene av Chrysler 300 C på Rivieraen, var 4 millioner amerikanere invitert til fest hos 2.100 forhandlere denne helgen. De skulle også feire den nye modellen.

Denne gangen virket det som de gjorde noe riktig. 4 millioner tidligere, nåværende og – forhåpentlig – fremtidige kunder ble invitert til store Opp-med-teppet selskaper hos alle de amerikanske forhandlerne. Den flunkende nye 300 C hadde hovedrollen, men det fantes også biroller som ble tatt vare på av PT Cruiser Convertible, Town & Country minivan og Crossfire.
Levende musikk og ballonger og servering, og en nummerert spesialserie sølvdollar til alle inviterte danner rammen, og folk fra hovedkvarteret i Auburn Hills er sendt rundt til hver eneste avkrok for å tale produktenes sak.
Nå blir det ikke mye bil ute hos forhandlerne denne gangen. De fleste av den første sendingen på 5000 biler er allerede i trafikk, og nye 5000 er på vei, men har ikke kommet frem ennå. Derfor blir det flere avtaler om fremtidige prøvekjøringer, enn det blir virkelige prøvekjøringer nå. Men mange mener dette vil være med på å bygge opp spenningen rundt den nye bilen, og kanskje skape et enda større trykk.
Det er mange som sier at den begeistringen som nå bygges opp rundt 300 C kan sammenliknes med hysteriet den gang PT Cruiser endelig kom på markedet. Men mer realistiske observatører peker på at da PT Cruiser kom i salg sto folk for å betale inntil 5.000 dollars over listepris for å komme langt frem i køen. Allerede nå er 300 C utstyrt med en rabatt på 1.000 dollars til lojale kunder. I praksis viser det seg at alle som bestiller en 300 C blir betraktet som lojale.