-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny dieselmotor fra Ford-PSA
Ford Motor Company og PSA Peugeot Citröen har siden slutten av 1990-tallet samarbeidet om utvikling og produksjon av dieselmotorer. Samarbeidet har resultert i flere motorer som er benyttet i bilmodeller fra begge konsernene.


Motoren blir å finne i biler fra Ford- og PSA-konsernene.
Sist ut er en 2,2 HDi/TDCi motor, som nylig ble presentert i London. På spørsmål fra pressen om hvilke modell som først skal ta i bruk den nye motoren, ville ikke representantene fra de to konsernene svare noe konkret, men de kunne røpe at motoren skal brukes i øvre mellomklasse- og toppmodellene.
Motoren skal produseres ved PSA-fabrikken i Trèmery, Frankrike, i et antall av 20 000 enheter i året.
Lagt til 12.10.2005:
Motoren fås med enten Variabel Geometri Turbo (VGT) eller biturbo med sekvensiell virkning - den første har maksimal effekt fra 156 til 170 hestekrefter, den andre har 170 hestekrefter maks. Begge har dreiemoment opptil 400 Nm.