-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny dieselmotor fra Ford-PSA
Ford Motor Company og PSA Peugeot Citröen har siden slutten av 1990-tallet samarbeidet om utvikling og produksjon av dieselmotorer. Samarbeidet har resultert i flere motorer som er benyttet i bilmodeller fra begge konsernene.


Motoren blir å finne i biler fra Ford- og PSA-konsernene.
Sist ut er en 2,2 HDi/TDCi motor, som nylig ble presentert i London. På spørsmål fra pressen om hvilke modell som først skal ta i bruk den nye motoren, ville ikke representantene fra de to konsernene svare noe konkret, men de kunne røpe at motoren skal brukes i øvre mellomklasse- og toppmodellene.
Motoren skal produseres ved PSA-fabrikken i Trèmery, Frankrike, i et antall av 20 000 enheter i året.
Lagt til 12.10.2005:
Motoren fås med enten Variabel Geometri Turbo (VGT) eller biturbo med sekvensiell virkning - den første har maksimal effekt fra 156 til 170 hestekrefter, den andre har 170 hestekrefter maks. Begge har dreiemoment opptil 400 Nm.