-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Inn bakveien

Fisker på fisketur
Fisker visste at det ville finnes en og annen presseperson i München kvelden før pressedagen på IAA. Dermed inviterte han til visning av alle de ferske bilene han hadde presentert på sin nylige Product Vision Day.
Det sier seg selv at en levende streaming fra Los Angeles er ikke det samme som å kunne rusle rundt og ta på bilene. Dessuten er fremdeles en pressevisning forbundet med håpet om litt gratis servering.
Ikke rart at det kom en del.
Det hele minnet meg om Genève-utstillingen i 2016. Borgward hadde laget et enormt ball av at nå var de snart i produksjon og i den anledning inviterte de journalister til «hemmelig» visning kvelden før pressedagen.
Greia var at de fisket etter oppmerksomhet og publisitet uten å måtte gå til den forholdsvis betraktelige utgiften å kjøpe en stand og bemanne den en ukes tid.
De hengte seg med andre ord på som gratis(nesten)passasjerer på bilutstillingen.
Ingen Fisker på IAA i München heller, men solid presentasjon på MotorWorld kvelden i forveien.
Det er ingen grunn til å gå inn på bilene igjen – de har vi behandlet tidligere. La meg bare nevne at jeg tok kanskje litt feil da jeg lot den åpne fireseteren hans inspirere meg til å se Ronin om igjen.
Nå gikk det opp for meg at den egentlig heter Rönin eller Rōnin – men skitt samma. Filmen er fremdeles bra.
Jeg husker at vi oppfattet Borgward-presentasjonen som dårlig stil.
Akkurat som nå. Det var jo de attraksjonene fra VW og BMW og Mercedes og Renault og alle kineserne som hadde trukket folk ned til Bayern to uker før Oktoberfesten. Fisker hadde ikke bidratt til showet.
Etter Genève skrev jeg: «Men det hele virker spennende, selv om måten det presenteres på selvfølgelig gjør at jeg lurer på hva som egentlig skjer.»
Jeg har egentlig den samme følelsen nå.