-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
2007 blir et rekordår
GM sier at på tross av mange trege markeder, regner de med at 2007 blir et nytt rekordår for den globale bilindustrien.

70 millioner biler regner den amerikanske giganten med vil bli solgt i hele verden i år. I så fall en ny rekord. I fjor endte man på rundt 67 millioner, så 70 betyr en økning på nesten 5 prosent.
GM selv virker litt optimistisk når de snakker slike tall igjen, de kunne nemlig samtidig fortelle om et solid tredje kvartal. Så solid at etter årets første ni måneder har de solgt 7,06 millioner enheter og er på vei mot sitt nest beste salgsår i historien. I fjor endte de på 9,1 millioner, men rekorden stammer tilbake fra 1978, da de kvittet seg med 9,55 millioner.
GM betegner seg fremdeles som verdens største bilprodusent. Om de har Toyota rett foran eller rett i hælene, vil vise seg i morgen, da skal Toyota fortelle om sitt salg det siste kvartalet. Selv om Generalens salg i USA sank med 6 prosent i tredje kvartal, og endte på 1,05 millioner, har han solid fremgang mange andre steder, med nye rekorder i Europa og Brasil.
Krystallkulefolket i Detroit sa også at de regnet med at verdens økonomi ville øke med mer enn 3 prosent og at økningen ville ha samme takt neste år. Det ville imidlertid ikke ha samme utslag på bilsalget, som GM regner med vil nå 72 millioner enheter neste år.