-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Keiserens nye klær
Jeg vet omtrent like mye om fotball som om Formel 1, og er omtrent like interessert. Men er det ikke en helt i tysk fotballmiljø som heter Der Kaiser? Jeg tviler på at han drømte om å bli kjørt rundt i en Hyundai under Fotball-VM.


Hyundai Sonata
Hyundai Sonata
De fleste bilene deltagerne kommer til å stifte bekjentskap med blir nok trofaste Sonata. 300 av dem skal brukes til Confederations Cup alene. Ikke akkurat noe design-ikon, selv om den nye fronten sikkert kommer til å gjøre seg på verdens TV-skjermer. Den kan i hvert fall ikke forveksles med noe tysk.
Allerede nå skal man slippe unna den vanlige fireren, V6 motoren er klar til shuttle-innsats, og om ikke så mange månedene, i god tid før VM i hvert fall, er en moderne common rail diesel også der.
Da skal også Grandeur være på plass. Vi så den i Geneve, bare snaue 10 cm grandeurer enn Sonata, men mer imponerende i formspråket. Men spørsmålet er om den blir imponerende nok. Det fortelles nemlig at det fremdeles vil snike seg inn en og annen Mercedes i de store følgene. Spesielt later det til at regjeringsmedlemmer insisterer på å bli befraktet i produkter deres egne velgere har vært med på å bygge.