-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Keiserens nye klær
Jeg vet omtrent like mye om fotball som om Formel 1, og er omtrent like interessert. Men er det ikke en helt i tysk fotballmiljø som heter Der Kaiser? Jeg tviler på at han drømte om å bli kjørt rundt i en Hyundai under Fotball-VM.
Hyundai Sonata
Hyundai Sonata
De fleste bilene deltagerne kommer til å stifte bekjentskap med blir nok trofaste Sonata. 300 av dem skal brukes til Confederations Cup alene. Ikke akkurat noe design-ikon, selv om den nye fronten sikkert kommer til å gjøre seg på verdens TV-skjermer. Den kan i hvert fall ikke forveksles med noe tysk.
Allerede nå skal man slippe unna den vanlige fireren, V6 motoren er klar til shuttle-innsats, og om ikke så mange månedene, i god tid før VM i hvert fall, er en moderne common rail diesel også der.
Da skal også Grandeur være på plass. Vi så den i Geneve, bare snaue 10 cm grandeurer enn Sonata, men mer imponerende i formspråket. Men spørsmålet er om den blir imponerende nok. Det fortelles nemlig at det fremdeles vil snike seg inn en og annen Mercedes i de store følgene. Spesielt later det til at regjeringsmedlemmer insisterer på å bli befraktet i produkter deres egne velgere har vært med på å bygge.