-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Keiserens nye klær
Jeg vet omtrent like mye om fotball som om Formel 1, og er omtrent like interessert. Men er det ikke en helt i tysk fotballmiljø som heter Der Kaiser? Jeg tviler på at han drømte om å bli kjørt rundt i en Hyundai under Fotball-VM.
De fleste bilene deltagerne kommer til å stifte bekjentskap med blir nok trofaste Sonata. 300 av dem skal brukes til Confederations Cup alene. Ikke akkurat noe design-ikon, selv om den nye fronten sikkert kommer til å gjøre seg på verdens TV-skjermer. Den kan i hvert fall ikke forveksles med noe tysk.
Allerede nå skal man slippe unna den vanlige fireren, V6 motoren er klar til shuttle-innsats, og om ikke så mange månedene, i god tid før VM i hvert fall, er en moderne common rail diesel også der.
Da skal også Grandeur være på plass. Vi så den i Geneve, bare snaue 10 cm grandeurer enn Sonata, men mer imponerende i formspråket. Men spørsmålet er om den blir imponerende nok. Det fortelles nemlig at det fremdeles vil snike seg inn en og annen Mercedes i de store følgene. Spesielt later det til at regjeringsmedlemmer insisterer på å bli befraktet i produkter deres egne velgere har vært med på å bygge.