-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Keiserens nye klær
Jeg vet omtrent like mye om fotball som om Formel 1, og er omtrent like interessert. Men er det ikke en helt i tysk fotballmiljø som heter Der Kaiser? Jeg tviler på at han drømte om å bli kjørt rundt i en Hyundai under Fotball-VM.


Hyundai Sonata
Hyundai Sonata
De fleste bilene deltagerne kommer til å stifte bekjentskap med blir nok trofaste Sonata. 300 av dem skal brukes til Confederations Cup alene. Ikke akkurat noe design-ikon, selv om den nye fronten sikkert kommer til å gjøre seg på verdens TV-skjermer. Den kan i hvert fall ikke forveksles med noe tysk.
Allerede nå skal man slippe unna den vanlige fireren, V6 motoren er klar til shuttle-innsats, og om ikke så mange månedene, i god tid før VM i hvert fall, er en moderne common rail diesel også der.
Da skal også Grandeur være på plass. Vi så den i Geneve, bare snaue 10 cm grandeurer enn Sonata, men mer imponerende i formspråket. Men spørsmålet er om den blir imponerende nok. Det fortelles nemlig at det fremdeles vil snike seg inn en og annen Mercedes i de store følgene. Spesielt later det til at regjeringsmedlemmer insisterer på å bli befraktet i produkter deres egne velgere har vært med på å bygge.