-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Frisk luft fra Morgan
Et prosjekt med betegnelse LIFECar skal få frem en potent, miljøvennlig sportsbil innen drøye to år. Sammen bak utfordringen står britisk industri og en rekke institusjoner.
Det var midt i fellesferien da vi første gang omtalte dette prosjektet her på BilNorge.no. Klikker du deg tilbake til den gang, kan du lese hvilken rolle de forskjellige aktørene skal fylle.
Nå har vi også fått de første skisser på hvordan bilen som skal inneholde den spennende teknologien blir. Basis er en Aero 8 som skal settes sammen av ingeniørene hos Morgan.
Driften besørges av en brenselcelle utviklet av QinetiQ, og den skal ifølge britene skal være langt mer effektiv enn dagens prototyper drevet av brenselceller. Den sentralt plasserte energikilden skal levere strøm til fire separate motorer, en i hvert hjul.
Energikilden skal levere beskjedne 24kW hvilket i følge partnerne er tilstrekkelig til å gi bilen en akseptabel cruising speed. I tillegg til å produsere sin egen energi fra hydrogen, utnytter den også degenerert energi fra oppbremsing og deselerasjon.