-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sammen om hurtiglading
Mange av de store europeiske bilprodusentene går nå sammen om å bygge et europeisk nettverk av ladestasjoner.

I en felles pressemelding sier BMW gruppen, Daimler AG, Ford Motor Company og Volkswagen Gruppen med Audi og Porsche at de skal samarbeide om å bygge et europeisk nettverk av ladestasjoner. Tiltaket er et viktig ledd for å gjøre elbiler akseptable for langt flere brukere enn i dag.
Målet er raskt å bygge et nettverk av ladestasjoner slik at elbilene kan brukes over lange distanser uten rekkeviddeangst.
Stasjonene skal ha en kapasitet på inntil 350 kW som gir vesentlig raskere lading enn dagens kraftigste ladestasjoner.
Oppbyggingen av nettverket skal starte allerede i 2017 da planen er å få på plass rundt 400 ladestasjoner i Europa langs viktige ferdselsårer. Innen 2020 skal tusenvis av stasjoner være på plass, slik at man i praksis kan lade hvor som helst.
– Det skal bli like enkelt å lade en elbil som å tanke en bensin- eller dieselbil, sier bilprodusentene i en uttalelse.
Nettverket skal baseres på CCS standarden som er mest utbredt og som bare utnytter en brøkdel av sitt potensial i dag. Biler som er bygget for denne standarden skal kunne lades på en brøkdel av den tiden de raskeste ladestasjonene bruker i dag.