-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nissan-reprise i rødt
Utrolig hva en ny farge og et nytt miljø kan gjøre. Nissans eldgamle (et år?) Vision Gran Turismo-forslag, så jo plutselig ut som det var produksjonsklart.
Du har kunnet kjøre denne bilen på Nürburgring – og resten av de Gran Turismo-banene du har på Play Station hjemme i stua – siden tidlig i fjor.
Deretter dukket den opp i konkret form på Goodwood for et år siden. Og så egentlig ganske truende ut i sin mattgrå Stealth-farge.
Til Tokyo-utstillingen ble den hentet frem igjen, påført et kledelig lag matt rød farge, og der den sto sammen med alle produksjonsbilene rundt seg, så den faktisk ut som et ikke altfor fjernt konseptforslag til neste generasjon GT-R
Bare tenk tilbake på 240 Z og hele rekken av ganske rå Z-biler. Nissan har en tradisjon for slike biler som de snart burde hedre igjen, og det er sikkert et marked der ute.
Nå ble ikke denne analoge utgaven av et digitalt fenomen beskrevet med noe som kunne ligne spesifikasjoner. Og det er selvfølgelig for meget å håpe på at en eventuell produksjonsutgave skal kjøre skjerm-utgavens drivlinje i reprise: V6 twin-turbo og eldrift av alle fire hjul.
Alle aero-fintene vil imidlertid kunne gjentas, inntakene foran for eksempel, de som styrer luftstrøm gjennom karosseriet. Ikke bare bedrer de de aerodynamiske egenskapene, de er med på å gi hele karosseriet karakter også. Eller den solide hekkspoileren.
Plutselig ble hele bilen mye mer mulig enn den har virket før. Og det er jo sagt høyt at GT-R skal erstattes. Vi kan jo alltid håpe at Nissan hadde en god grunn for å hente den gamle playmobilen frem igjen.