-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
Nissan-reprise i rødt
Utrolig hva en ny farge og et nytt miljø kan gjøre. Nissans eldgamle (et år?) Vision Gran Turismo-forslag, så jo plutselig ut som det var produksjonsklart.
Du har kunnet kjøre denne bilen på Nürburgring – og resten av de Gran Turismo-banene du har på Play Station hjemme i stua – siden tidlig i fjor.
Deretter dukket den opp i konkret form på Goodwood for et år siden. Og så egentlig ganske truende ut i sin mattgrå Stealth-farge.
Til Tokyo-utstillingen ble den hentet frem igjen, påført et kledelig lag matt rød farge, og der den sto sammen med alle produksjonsbilene rundt seg, så den faktisk ut som et ikke altfor fjernt konseptforslag til neste generasjon GT-R
Bare tenk tilbake på 240 Z og hele rekken av ganske rå Z-biler. Nissan har en tradisjon for slike biler som de snart burde hedre igjen, og det er sikkert et marked der ute.
Nå ble ikke denne analoge utgaven av et digitalt fenomen beskrevet med noe som kunne ligne spesifikasjoner. Og det er selvfølgelig for meget å håpe på at en eventuell produksjonsutgave skal kjøre skjerm-utgavens drivlinje i reprise: V6 twin-turbo og eldrift av alle fire hjul.
Alle aero-fintene vil imidlertid kunne gjentas, inntakene foran for eksempel, de som styrer luftstrøm gjennom karosseriet. Ikke bare bedrer de de aerodynamiske egenskapene, de er med på å gi hele karosseriet karakter også. Eller den solide hekkspoileren.
Plutselig ble hele bilen mye mer mulig enn den har virket før. Og det er jo sagt høyt at GT-R skal erstattes. Vi kan jo alltid håpe at Nissan hadde en god grunn for å hente den gamle playmobilen frem igjen.