-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Førerløs Passat
Volkswagen i USA har klargjort sin Junior – en førerløs Passat for travle bygater.
Bilen skal delta i DARPA Challenge 2007 i USA. DARPA (Defence Advance Research Projects Agency) er en organisasjon under det amerikanske forsvarsdepartementet. Den selvgående Passaten er nå nominert for neste etappe i konkurransen som skal avholdes i Victorville nær Los Angeles de siste dagene av oktober.
Junior er utviklet i samarbeid mellom Volkswagen Group Research og deres ERL (Electronics Research Laboratory) og Stanford University.
For å bli nominert til konkurransen må bilen kjøre en distanse på nærmere 10 mil gjennom urbane strøk uten fører. Den må overholde alle trafikkregler og kjøre i normal trafikk. Utfordringer som travle kryss og rundkjøringer må også forseres. Vinner av konkurransen er teamet hvis bil løser disse oppgavene først.
VW viste allerede sine ferdigheter høsten 2005 da Stanley, en Touareg TDI, vant første løp for førerløse biler i DARPA Grand Challenge. Ruten den gang strakk seg 132 miles gjennom Mojave ørkenen syd for Las Vegas. Stanley fungerte prikkfritt og tilbakela distansen på seks timer og 54 minutter.