-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Førerløs Passat
Volkswagen i USA har klargjort sin Junior – en førerløs Passat for travle bygater.
Bilen skal delta i DARPA Challenge 2007 i USA. DARPA (Defence Advance Research Projects Agency) er en organisasjon under det amerikanske forsvarsdepartementet. Den selvgående Passaten er nå nominert for neste etappe i konkurransen som skal avholdes i Victorville nær Los Angeles de siste dagene av oktober.
Junior er utviklet i samarbeid mellom Volkswagen Group Research og deres ERL (Electronics Research Laboratory) og Stanford University.
For å bli nominert til konkurransen må bilen kjøre en distanse på nærmere 10 mil gjennom urbane strøk uten fører. Den må overholde alle trafikkregler og kjøre i normal trafikk. Utfordringer som travle kryss og rundkjøringer må også forseres. Vinner av konkurransen er teamet hvis bil løser disse oppgavene først.
VW viste allerede sine ferdigheter høsten 2005 da Stanley, en Touareg TDI, vant første løp for førerløse biler i DARPA Grand Challenge. Ruten den gang strakk seg 132 miles gjennom Mojave ørkenen syd for Las Vegas. Stanley fungerte prikkfritt og tilbakela distansen på seks timer og 54 minutter.