-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Førerløs Passat
Volkswagen i USA har klargjort sin Junior – en førerløs Passat for travle bygater.
Bilen skal delta i DARPA Challenge 2007 i USA. DARPA (Defence Advance Research Projects Agency) er en organisasjon under det amerikanske forsvarsdepartementet. Den selvgående Passaten er nå nominert for neste etappe i konkurransen som skal avholdes i Victorville nær Los Angeles de siste dagene av oktober.
Junior er utviklet i samarbeid mellom Volkswagen Group Research og deres ERL (Electronics Research Laboratory) og Stanford University.
For å bli nominert til konkurransen må bilen kjøre en distanse på nærmere 10 mil gjennom urbane strøk uten fører. Den må overholde alle trafikkregler og kjøre i normal trafikk. Utfordringer som travle kryss og rundkjøringer må også forseres. Vinner av konkurransen er teamet hvis bil løser disse oppgavene først.
VW viste allerede sine ferdigheter høsten 2005 da Stanley, en Touareg TDI, vant første løp for førerløse biler i DARPA Grand Challenge. Ruten den gang strakk seg 132 miles gjennom Mojave ørkenen syd for Las Vegas. Stanley fungerte prikkfritt og tilbakela distansen på seks timer og 54 minutter.