-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tyske biler bånn for tyskerne
Sjokkresultat fra en del av tyske ADACs bilundersøkelse. Tyske bilister plasserer tyske produkter på bunnen i tilfreds-indexen.

Land Rover ligger helt i bunnen av de 33 merkene som de 38.000 bileierne uttaler seg om. Mercedes-Benz blir plassert som nummer 32 på denne listen, og Volkswagen får plassen så vidt over – på nr. 31. Andre tyske biler: Smart nummer 29, Opel nr. 27, Audi nr. 26 og Ford 21. BMW endte som nummer 11 og Porsche var den beste tyskeren, på 8. plass.
Det viser seg (selvfølgelig?) at japanske biler topper listen. De ti beste er:
- Toyota
- Subaru
- Honda
- Mazda
- Nissan
- Mitsubishi
- Suzuki
- Saab
- Hyundai
Det er nesten noe ved denne listen som får en til å lure på om det har vært en tilsvarende aksjon som den gangen studentene i Trondheim laget en kampanje for å få stemt inn slimålen som Norges Nasjonalfisk i en av Nitimens mange dølle kåringer.
Men de som følger disse undersøkelsene sier at listen virker helt korrekt og at trendene har antydet denne utviklingen lenge. Spennende er det at koreanerne lærer så fort. Etter Hyundai følger Kia som nummer 16 og Daewoo, som åpenbart kan lære Opel en ting eller to, som nummer 19.
Når skal resten av verden lære?