-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Enklere å importere Amcar
Amcar-folket har i dag grunn til å vifte med Stars & Stripes når en gammel hindring fjernes.

Fra i dag kan du nemlig importere en nyere bil som har vært registrert i USA eller Canada i minst et halvt år, uten å forandre på noe som helst, det være seg røde blinklys eller oransje markeringslys.
Tidligere måtte slike biler tilpasses norsk / europeisk regelverk, noe som kunne være både skjemmende og kostbart.
Med de nye reglene likestiller norske myndigheter biler som har vært registrert i Nord-Amerika med biler registrert i Europa.
«Med dette kan AMCAR innkassere enda en seier for bilhobbymiljøet mot myndighetene. Det tok 42 år, og vi merker oss at det nok en gang skjer store gjennombrudd for bilhobbynorge under en borgerlig regjering,» skriver Amcar på sine hjemmesider.
«Derfor skylder hele bilmiljøet den politiske ledelse fra FrP i Samferdselsdepartementet, med Samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen i spissen, en stor takk. Fremtidige entusiastbiler gis nå en mulighet til å kunne tas inn til Norge.»
Du kan lese alle detaljene med linker til nye forskrifter her
PS!
Dette kan muligens være en løsning for noen av de tusenvis av nordmenn som står i kø og venter på Ampera-e. I alle fall om de har en slektning «over there» som kan tenke seg å ha en Bolt EV stående i garasjen et halvt års tid…
Det går neppe lang tid før norske bruktbilforhandlere griper muligheten.