-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Moderne legende: Indian Chief 2000
Det er ganske utrolig hva retro-bølgen medfører. For eksempel en gjenfødt indianer som uten spesielt oppsiktsvekkende egenskaper skal selges for rundt 250.000 i Europa.

Det pussige er at importøren av denne California-maskinen også importerer for eksempel MV Agusta, så de har helt klart peiling på ting som kan kjøres og som tåler et nedbrekk eller to.
Brede plater for føttene er i seg selv mer enn nok til å fjerne enhver tanke på en sving. Oppsiktsvekkende mål som akselavstand på 175 cm, sittehøyde på 60 cm og over en meter fra holk til holk antyder vel også at her er det rett-frem cruisin og ikke til Bergen over fjellet i kveld som er tema for denne spradebiken.
Det kan godt være den kan flytte seg, S&S motoren, med forholdsvis tydelig slektskap til HD, er på 1442 ccm, med 45 grader mellom Vene (så det låter litt annerledes enn en Duke) byr på 75 hester og selv med ganske mye plater og mange lag lakk veier den ikke riktig 300 kg.
Men det er meget sannsynlig at maskinens begrensede kundekrets vil være mer opptatt av fabrikkens slagord Made by heart and hand og med nesten hver eneste del håndsignert av vedkommende som har laget den, enn de vil være i evnen til å ta seg raskt frem i tett trafikk.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no