-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tata til Tyskland
Bil er kanskje ikke det vi helst forbinder India med, men Tata-fabrikken har faktisk eksportert til både Portugal, Spania, Hellas, Italia og Storbritannia i noen år alt. Nylig kom også Sveits og Østerrike på Tata-kartet, og når er det Tyskland, verdens vanskeligste marked som står for tur.

Det er også svært sannsynlig at det blir den kompakte familiebilen Indica man kommer til å satse på til en meget gunstig pris på rundt 9000 Euro. Diesel eller bensin. Dessuten vil nok både den syv-seters off-roaderen Safari og pick-up serien Telcoline komme i katalogen.
Det er flere modeller på gang, Indica finnes i flere karosseriversjoner, og Tata viste også en lekker liten åpen to-seter, Aria het den, på Indica-basis for ikke så lenge siden. Indiva var et forslag til en syv-seters MPV etter Zafira-oppskrift, den skal nok også i produksjon. Dessuten kan det jo hende de gjør noe billig på basis av den gamle Mecedes E-serien som de produserer for hjemmemarkedet.
Så er selvfølgelig spørsmålet når denne asiatiske fabrikken skal bli representert i Norge. Det er flere norske importører som har besøkt Tata, eller Telco som konsernet heter, og kommet tilbake mektig imponert, men med beskjed om at inderne enda ikke var klare med sine nordiske utgaver. Men med Tyskland på plass er det nok bare et tidsspørsmål før hele Europa er dekket.