-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Tata til Tyskland
Bil er kanskje ikke det vi helst forbinder India med, men Tata-fabrikken har faktisk eksportert til både Portugal, Spania, Hellas, Italia og Storbritannia i noen år alt. Nylig kom også Sveits og Østerrike på Tata-kartet, og når er det Tyskland, verdens vanskeligste marked som står for tur.

Det er også svært sannsynlig at det blir den kompakte familiebilen Indica man kommer til å satse på til en meget gunstig pris på rundt 9000 Euro. Diesel eller bensin. Dessuten vil nok både den syv-seters off-roaderen Safari og pick-up serien Telcoline komme i katalogen.
Det er flere modeller på gang, Indica finnes i flere karosseriversjoner, og Tata viste også en lekker liten åpen to-seter, Aria het den, på Indica-basis for ikke så lenge siden. Indiva var et forslag til en syv-seters MPV etter Zafira-oppskrift, den skal nok også i produksjon. Dessuten kan det jo hende de gjør noe billig på basis av den gamle Mecedes E-serien som de produserer for hjemmemarkedet.
Så er selvfølgelig spørsmålet når denne asiatiske fabrikken skal bli representert i Norge. Det er flere norske importører som har besøkt Tata, eller Telco som konsernet heter, og kommet tilbake mektig imponert, men med beskjed om at inderne enda ikke var klare med sine nordiske utgaver. Men med Tyskland på plass er det nok bare et tidsspørsmål før hele Europa er dekket.