-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
Cadillac på strøm
Neste uke åpner bilutstillingen i Detroit. En av de mest spennende nyhetene der er en ny Cadillac.
Selvsagt utnytter man synergier maksimalt når man tilhører den store GM-familien. Og selv luksusmerker har stadig strengere krav på seg med hensyn til utslipp.
Derfor skal også Cadillac lansere en helt ny modell basert på plattformen vi kjenner fra Chevrolet Volt og Opel Ampera. Vi snakker da om en elbil med såkalt “range extender” – eller rekkeviddeforlenger på norsk.
LES: Cadillac realiserer
Mens Chevrolet og Opel lager firesetere med noenlunde tilsvarende anvendelsesområde som en tradisjonell sedan, går Cadillac for en mer sporty løsning. Deres alternativ, som trolig får betegnelse ELR, er en 2+2 coupé med begrenset takhøyde i baksetet.
Bilen skal bygges side om side med sine søsken i Hamtramck, USA, men ifølge spekulasjoner får den både mer effekt og lengre rekkevidde. Dette får vi vite mer om når bilen avdukes offisielt i Detroit neste uke.
I mellomtiden får vi nøye oss med et ferskt bilde GM har sluppet av en kamuflert bil på test i California, samt en knippe spionbilder fra våre venner i Carparazzi.
Det blir spennende å se hvor langt produksjonsbilen har beveget seg fra den lekre Converj Concept som sto på Detroit-utstillingen for fire år siden. Vi får håpe det meste av den kule designen er opprettholdt.