-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cadillac på strøm
Neste uke åpner bilutstillingen i Detroit. En av de mest spennende nyhetene der er en ny Cadillac.
Selvsagt utnytter man synergier maksimalt når man tilhører den store GM-familien. Og selv luksusmerker har stadig strengere krav på seg med hensyn til utslipp.
Derfor skal også Cadillac lansere en helt ny modell basert på plattformen vi kjenner fra Chevrolet Volt og Opel Ampera. Vi snakker da om en elbil med såkalt “range extender” – eller rekkeviddeforlenger på norsk.
LES: Cadillac realiserer
Mens Chevrolet og Opel lager firesetere med noenlunde tilsvarende anvendelsesområde som en tradisjonell sedan, går Cadillac for en mer sporty løsning. Deres alternativ, som trolig får betegnelse ELR, er en 2+2 coupé med begrenset takhøyde i baksetet.
Bilen skal bygges side om side med sine søsken i Hamtramck, USA, men ifølge spekulasjoner får den både mer effekt og lengre rekkevidde. Dette får vi vite mer om når bilen avdukes offisielt i Detroit neste uke.
I mellomtiden får vi nøye oss med et ferskt bilde GM har sluppet av en kamuflert bil på test i California, samt en knippe spionbilder fra våre venner i Carparazzi.
Det blir spennende å se hvor langt produksjonsbilen har beveget seg fra den lekre Converj Concept som sto på Detroit-utstillingen for fire år siden. Vi får håpe det meste av den kule designen er opprettholdt.