-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Et pust fra fortiden
Under årets Detroit-utstilling viste GM blant annet frem sin konseptbil Chevrolet SSR. Det er snakk om et oppkok av gamle og nye ideer, smeltet sammen til noe som ser ut som en blanding av en Willys Coupe fra 1940, og en Chevrolet pickup fra begynnelsen av 50-tallet. Legger vi så til at SSR står for Super Sport Roadster begynner vel en og annen å lure.
Chevrolet SSR har i tillegg til sammenleggbart ståltak, en 6 liters V8 montert i nord-syd posisjon, koblet via en automatkasse til bakhjulene. Bakluka på lasteplanet kan åpnes og lukkes via fjernstyring. Selv om GM ikke har bestemt seg for å om de skal sette modellen i produksjon, holder de i alle fall mulighetene åpne. SSR er allerede fra starten designet som et produksjonskjøretøy, og ikke en ren konseptbil. Retro-stilen ser fortsatt ut til å leve i beste velgående.
Av Tormod Magelssen