-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Et pust fra fortiden
Under årets Detroit-utstilling viste GM blant annet frem sin konseptbil Chevrolet SSR. Det er snakk om et oppkok av gamle og nye ideer, smeltet sammen til noe som ser ut som en blanding av en Willys Coupe fra 1940, og en Chevrolet pickup fra begynnelsen av 50-tallet. Legger vi så til at SSR står for Super Sport Roadster begynner vel en og annen å lure.

Chevrolet SSR har i tillegg til sammenleggbart ståltak, en 6 liters V8 montert i nord-syd posisjon, koblet via en automatkasse til bakhjulene. Bakluka på lasteplanet kan åpnes og lukkes via fjernstyring. Selv om GM ikke har bestemt seg for å om de skal sette modellen i produksjon, holder de i alle fall mulighetene åpne. SSR er allerede fra starten designet som et produksjonskjøretøy, og ikke en ren konseptbil. Retro-stilen ser fortsatt ut til å leve i beste velgående.
Av Tormod Magelssen