-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Honda Civic: Ikke akkurat A4
Frankfurt (BilNorge.no): Annerledesbilen – det er nye Honda Civic. Den er det motsatte av Toyota Corolla, VW Golf og andre bestselgere.
Nye Civic har et utseende noen vil falle for, men som andre vil si er for spesielt. Lanseringen blir i januar, og da kommer den med bare to motorvarianter – 1,4 og 1.8 liter. Noen må ha glemt en motor på 1,6 liter.
Hondas trekkplaster på messen er nye Civic. Og det er få aldringstegn på bilen. Den har et hypermoderne utseende, og likner kanskje mest på tidligere Mazda 323F som aldri ble noen suksess i Norge. Og den norske Honda-direktøren, Kåre Filseth, medgir at den nye Civic blir en utfordring på det norske markedet.
- Den er avansert og moderne – typisk europeisk, sier Filseth. - Den vil nok støte bort noen kunder, mens andre vil elske den. Jeg er glad Honda ikke kopierer alle andre, men heller satser på sin egen form.
- Vanskelige motoralternativer!
- Vi får bensinmotorer på 1,4 og 1,8 liter. Det kommer diesel senere. Om noen savner en bensinmotor på 1,6 liter, så gjør vi også det. Men mange vil bli overrasket over de motorene som kommer i bilen.
- Noen husker fortsatt Civic Shuttle!
- Det gjør jeg også. Min far elsket den modellen. Men jeg kjenner ikke til at det skal komme noen stasjonsvogn av nye Civic.
- Shuttle ble også levert med firehjulstrekk!
- Jeg husker det også – men det kommer nok ikke nå, sier Filseth.
Honda planlegger å selge rundt 500 nye Civic i det første kalenderåret, så fortsatt blir CRV den klart mest solgte Honda i Norge.